קורות חיים מספר 178 - עדכון אחרון: 02/02/08 02:18
פרטים אישיים
שם מלא: ****
דואר אלקטרוני: ****
גיל: 41
מין: נקבה
מצב משפחתי: רווקה
טלפון ראשי: ****
טלפון משני: ****
כתובת: ****
ישוב: נהריה

השכלה
השכלה
2004 - 2007: תואר ראשון בפסיכולוגיה - אוניברסיטת דרבי.
2000 - 2003: ניהול משאבי אנוש ורכזת כוח אדם - מכללת רמת- גן.
ניהול שיווק ופרסום - מכללת רמת- גן.
1992 - 1995: מגמת עיצוב גרפי - תיכון עמ"ל נהרייה.
שירות צבאי
צבאי
1995 - 1997: צה"ל, שירות סדיר מלא.
 מש"קית חינוך - בסיס כורדני.
 שרטטת גרפיקאית - פיקוד צפון.
ניסיון תעסוקתי
ניסיון תעסוקתי
2004 - 2007: חברת "אמדוקס", רעננה
 מנהלת אדמיניסטרטיבית
תכנון ועדכון שוטף של התוכנית העסקית ושמירה מפני חריגה מהתקציב.
ניהול משימות ויעדים של עובדי הפרויקט ומעקב אחר ביצועם.
תכנון וניהול שוטף של הקמת אתר משרדים חדש.
מעקב אחר עדכון עובדים חדשים במערכת כוח אדם.
תכנון ותיאום יציאה לקורסים של עובדי הפרויקט.
עבודה שוטפת עם מערכת דיווחי השעות של עובדי הפרויקט והנפקת קודי דיווח בהתאמה.
 עוזרת אישית לסמנכ"ל ותמיכה לדירקטורים
ניהול לוחות זמנים ותיאום פגישות מול מנהלים בארץ ובחו"ל, תיאום והזמנת נסיעות לחו"ל,
קביעת ראיונות אישיים, טיפול בחשבוניות והחזרי הוצאות, הפקת אירועי חברה, ניהול פרויקטים
הקשורים לרווחת עובדי החברה, קבלת עובדים חדשים לפרויקט, מענה טלפוני וקישור שיחות וועידה,
הכרת הלכי הדברים בפרויקט, אופי עבודה אינטנסיבי ודינמי תוך ביצוע מטלות רבות סימולטאנית.

2003 - 2004: בנק "לאומי", משרד ראשי, תל אביב - מזכירת ראש ענף הסדר הקיבוצים, סקטור חקלאות.

2000 - 2002: חברת "שטראוס-עלית", רמת גן
 חטיבת ממתקים וייצוא, מנהלת משרד משאבי אנוש וכספים.
התפקיד הצריך עבודה עם כ"א, ניהול יומנים, תיאומי ישיבות עם גורמים פנימיים וחיצוניים, טיפול
בחשבוניות ספקים ומעקב אחר תלושי משכורת, מעקב ניהול פרויקטים, מעקב אחר עבודת הכלכלנים
והבקרים, עזרה בעבודת התקציב, הוצאת דו"חות.
 חטיבת ממתקים ומאפה, מזכירת ערב במחלקת השיווק.
ניהול קופה, גיבוי ומילוי מקום למזכירות השיווק והמנכ"ל, קשר למשרדים חיצוניים בארץ ובחו"ל,
הדפסות, מענה וקישור טלפוני, תיוקים, טיפול בדואר.

1999 - 2000: מלון "פרנק", נהרייה - אחראית קבלה.
ניהול ותפעול שוטף של המלון מול מנכ"ל המלון, עבודה מול חברות שונות וספקים בארץ ובחו"ל,
ניהול פנקסי חשבונות וטיפול בהזמנות האורחים והספקים.

1998 - 1999: מלון "ספורט", אילת - פקידת קבלה, אחראית משמרת, מלצרית לובי.
מגוון התפקידים הצריכו עבודה מול קהל ועבודה כצוות, עמידה בתנאי לחץ, אסרטיביות, שירותיות,
ניהול צוות עובדים, ארגון אירועים וכנסים, ניהול וארגון מלאי, הבטחת איכות שירות, ניהול קופות
וכספות, יחסי אנוש מעולים, מכירות ושירות לקוחות, התנסות ביחסי ציבור.
זמינות
  מיידי

תוכנות מחשב
ידע במחשבים: תוכנות Office, אינטרנט, תוכנת כ"א א.ד.ם.

הערות
מחפשת עבודה במשרה מלאה.

גרה כרגע בנהריה (עתידה לעבור לאזור הקריות/חיפה).

מעוניינת להיכנס ולהשתלב בתחום משאבי אנוש, רווחה, גיוס וכוח אדם.

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, בנוסף תעודה מקצועית של משאבי אנוש ורכזת כוח אדם.

אסרטיבית, בעלת יכולת למידה מהירה ועמידה בתנאי לחץ, כריזמטית, אחראית, חרוצה, בעלת יחסי אנוש מצוינים.



מחפש עבודה כ:
משאבי אנוש ומדעי החברה -> גרפולוגיה -> ללא נסיון
משאבי אנוש ומדעי החברה -> ייעוץ ארגוני -> ללא נסיון
משאבי אנוש ומדעי החברה -> מדעי החברה -> ללא נסיון
משאבי אנוש ומדעי החברה -> מחקר -> ללא נסיון
משאבי אנוש ומדעי החברה -> סטטיסטיקה -> ללא נסיון
משאבי אנוש ומדעי החברה -> פסיכולוגיה -> ללא נסיון
משאבי אנוש ומדעי החברה -> ריכוז כח אדם -> ללא נסיון





מעוניין לעבוד באזור:
הצפון
חיפה

פרטי משרה:
מלאה

משכורת:
6,000 - 10,000

רכב:
רכב פרטי

רשיון:
רכב פרטי – רישיון ב'

השכלה:
תיכונית
תואר ראשון

ידע במחשבים
Excell
Word
Power Point

שפות
אנגלית - רמה גבוהה
עברית - שפת אם


הבא


כניסה למעסיקים רשומים הרשמת מעסיקים חיפוש עובדים שליחת קורות חיים תקנון האתר צור קשר קו'ח חדשים רשימת משרות אתר דרושים
© כל הזכויות שמורות Mr.jobs 2006 Created by ofekhorizon.com