קורות חיים מספר 163 - עדכון אחרון: 12/10/08 16:28
פרטים אישיים
שם מלא: ****
דואר אלקטרוני: ****
גיל: 51
מין: נקבה
מצב משפחתי: נשואה
טלפון ראשי: ****
טלפון משני: ****
כתובת: ****
ישוב: כפר סבא

השכלה
בוגרת תואר ראשון בהנדסת מכונות – קולג' ברדיצ'ב
תעודות, קורסים והסמכות
  קורס אינטרנט וניהול משרד ממוחשב.
קורס Office ושימושים מתקדמים באפליקציות הבאות: Word, Excel, Power Point, Outlook ׁ

שירות צבאי
ללא שירות צבאי
ניסיון תעסוקתי
ניסיון תעסוקתי
2004 – עד היום חברת כמיטק- Chemitec
החברה עוסקת ביבוא ציוד רפואי לבתי חולים ומרפאות, ערכות וציוד למעבדות, לתעשיית התרופות.
בתפקידי אני משמשת כמנהלת קשרי לקוחות – ספקים בחברה, אחראית על הזמנות מכשירים לחדרי ניתוח.
אני עומדת בקשר מול החברות בגרמניה ובריטניה משלב איפיון הדרישות, הכנת המכרזים, סגירת החוזים מול
הספקים ותיווך בין הספקים לבתי חולים לאחר המכירה. עבודה עם תוכנותOffice ו יעודיות כגון אינטגרל.
2000 –2004 קופת חולים כללית, מחוז השרון - בית חולים מאיר.
מנהלת לשכה של רופא בריאות הנפש הראשי של מחוז השרון במחלקת בקרה של בית חולים מאיר.
 במסגרת עבודתי הייתי אחראית על ניהול אדמיניסטרטיבי רב היקף של חומר רפואי ושל מקבלי שירות.
 מתוקף מרכזיותו של התפקיד היה עלי לנהל מגוון נרחב של משימות וקשרים עם הנהלה, רופאים , לקוחות.
 אני שולטת ברמה גבוהה בכל תוכנות Office
 לאור ריבוי המשימות, הוטל עלי לפתח אפליקציית Excel לניהול מידע של חולים.
 במשך שנות עבודתי זכיתי לחוות דעת טובות הודות לתיפקוד בסטנדרטים גבוהים

1992-2000 מחלקת בקרת אשפוז ( מחלקת כספים) בית חולים שערי צדק, ירושלים (קופת חולים כללית(

 ניהול חשבוניות ובקרה אחר התשלומים כל סוגי הניתוחים , טיפולים אמבולטוריים ואשפוזים .
 עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת הבקרה .
 בקרת אבחנות המטופלים בקופה.
 ניהול המשרד ועבודה עם קהל
זמינות
  מיידית לשבועיים

הערות
אני בעלת נסיון רב וכישורים בניהול משרד ממוחשב עם נסיון מוכח בהקמת מערכת ממוחשבת מבוססת MS Оffice. כמו כן יש לי נסיון בניהול קשרי לקוחות וספקים וכן ניהול מערך הזמנות . יש לי יכולת לימוד עצמית גבוהה, מוטיבציה רבה להצלחה, אחריות אישית אמינות ודבקות במטרה. אני בולטת ביכולת גבוהה לתקשורת בין-אישית. אני מעונינת במשרה המשלבת ניהול משרד ממוחשב עם קשרי לקוחות וחשבוניות.

מחפש עבודה כ:
אדמיניסטרציה -> מזכירות בכירות -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> מזכירות ופקידות -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> מזכירות רפואית -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> ניהול משרד -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> פקידות קבלה -> עם נסיון
כספים וכלכלה -> פקידות הנהח"ש -> עם נסיון





מעוניין לעבוד באזור:
השרון

פרטי משרה:
מלאה

משכורת:
3,500 - 6,000

רכב:
אין פרטים

רשיון:
רכב פרטי – רישיון ב'

השכלה:
תואר ראשון

ידע במחשבים
Word

שפות
אנגלית - רמה בנונית
עברית - רמה גבוהה
רוסית - שפת אם


הבא


כניסה למעסיקים רשומים הרשמת מעסיקים חיפוש עובדים שליחת קורות חיים תקנון האתר צור קשר קו'ח חדשים רשימת משרות אתר דרושים
© כל הזכויות שמורות Mr.jobs 2006 Created by ofekhorizon.com